Wednesday, October 31, 2012

kegilaan bidara.

Assalamualaikum...

Hari ni tak nak tulis panjang-panjang...
berbekalkan bakat photography yang tak berapa nak ada ni...
serta DSLR pinjam...
dan kegilaan terhadap alam semulajadi...
dengan dress dan mentari terik atas kepala...
ku redah persisir pantai demi pemandangan yang ku kira indah...
lokasi : Tanjung Bidara, Melaka...
so, lets picture speaks! 






















tu jelah...
okbai!


21 comments:

  1. ida/iena : cantikkan! kite suke! =)

    ReplyDelete
  2. cantikknyaaa gambarrr tu! pandaiii tgkp! suka3

    ReplyDelete
  3. wahhhh.. cantiknye pemandangan kt snee! <3

    dh la xde org lak tu kan. bebas nk buat pape pn kt pntai tu. hihi

    ReplyDelete
  4. fadhila : ciptaan Allah...cantik kan...kite main snap je...ade 300++ gambar...hehe...

    ReplyDelete
  5. haz : kite pergi hari rabu lbh kurang pukul 1 tgh hari..mmg xde org la...huhu....

    ReplyDelete
  6. haz : sunburn kite nasib tak teruk sgt...hehe~

    ReplyDelete
  7. waahhh.. sunburn.. haz dh serik dh nk sunburn. mse skolah mnengh dl men softball. memg hangus dh muke time tu. haha

    ReplyDelete
  8. samelah...nadia dulu kawad kaki...
    dah la kte senang sgt sunburn...

    ReplyDelete
  9. kan.. same la kte. sbb tu memg dh mcm pteri lilin dh. kekeke

    ReplyDelete
  10. wah! kampung ku. walaupun depan tapi bukan selalu lepak dekat sana nun. hahaha. tak sangka lawa dah TB :)

    ReplyDelete
  11. awesome!!!
    sememangnyew berbakat..
    thumb up!

    from <a href="http://nurainishahroni.blogspot.com/><b>::Arkitek Hati::</b></a>

    ReplyDelete
  12. anakGAJAH : yeke...ruginye dah dekat tapi jarang pergi...kalau nadia, mesti dah hitam dah hari2 mandi pantai...haha~

    ReplyDelete
  13. aini shahroni : thank you aini... =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...