Monday, July 30, 2012

hasilnya...

Assalamualaikum...

nadia nak tunjuk kay korang ni, hasil daripada mencuba resepi aiskrim goreng yang orang duk share kat facebook tu...nadia pun tak nak ketinggalan...nak cuba jugak! lagipun nadia memang suka aiskrim goreng, cuma susah nak cari lar...

okay lar, meh tengok meh...

bahan-bahan


roti


aiskrim coklat

cara-cara nak buat...


1. letak ais krim atas roti lepas tu tekan dengan gelas macam kat atas tu...


jadi lah macam ni...pastu goreng!



tadaa!!! tapi nadia punya aiskrim goreng tak berapa nak jadi sangat...dia pecah...mungkin gelas kecil atau aiskrim terlebih...huhu...yang hitam-hitam tu pulak sebab aiskrim tu da melimpah dalam kuali...

tak pe lah...next time nadia cuba lagi... =)
okbai!

3 comments:

  1. kite xpernah try ag eskrem goreng, try ah nanti :p

    ReplyDelete
  2. eskrem dia sejuk x???? ke rasa panas??

    ReplyDelete
  3. miajie : try lar, sennag je kan...

    syakir : lau kau letak ais krim yg btl2 beku nti rse sejuk jgk la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...