Thursday, July 7, 2011

marshmallow + yellow = marshyellow!

hi korang!!!
suka-suka je i gabungkan nama tu kan...hehehe....sebenarnya i buat marshmallow lagi...tapi kali ini i tukar colour dia dan tambah adunan lagi...i buat empat adunan supaya dia penuh dalam loyang i tu dan i tukar daripada warna pink kepada kuning...so jadilah MARSHYELLOW!!! hehehe...

ni semasa proses menunggu marshyellow ni keras,bukanlah keras macam batu...just sampai kita pegang tu dia tak lekat kat tangan kita...tengok kat bawah ni, penuh satu loyang...suka i! hehehe...(selalu buat tak penuh pun...)


yang ini selepas di potong...cara i,i biar dia selama setengah jam then simpan je dalam peti sejuk...esoknya baru potong...




yang ini i tak letak ganache lagi sebab takut tak best letak awal-awal...actually,i buat marshyellow ni sebab ada orang nak datang melawat i this weekend...hihihi...insyAllah...tak sabar okay! =)
~made with love!~

*nak resepi marshmallow ni??? klik sini...

2 comments:

  1. saya pon suka makan marshmallo.tp tak pndai buat.hahaha..
    jemput ke blog saya.sempena cuti sem ni saya menjahit beg yang dioder.saya juga jahit beg yg customer design(^___^)

    ReplyDelete
  2. hehehe...nanti bolehlah cuba...ok,nanti saya tengok okay...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...