Friday, July 8, 2011

"Jom SENYUM bersama Shazny Salleh"

hi korang!!!
baru ternampak satu contest senyum-senyum daripada shazny salleh...so,apa lagi join lah...i memang suka senyum-senyum ni...hehehe....ni banner contest ni...


nak join jugak??? klik sini....

gambar senyum-senyum favourite i mestilah yang ini....


.........................................................................(nadia)................................................................................

okay, i tag 3 orang yang suka senyum kat bawah ni...
- cik mot
- nik azny
- adiera

HADIAH????
Hadiah akan di bahagikan kepada 2 kategori utama:
- Senyuman Wanita Paling Ikhlas yang korang mampu bagi
- Senyuman Jejaka Paling Ikhlas yang korang mampu buat
Hadiah bernilai RM50 untuk setiap kategori

Akan diberi jugak Hadiah Misteri untuk:
- Senyuman Paling Mempesonakan yang korg mampu SNAP.
20 hadiah saguhati juga di sediakan bagi 10 pemenang hadiah saguhati wanita dan 10 pemenang hadiah saguhati lelaki.

oh ye! tarikh tutup penyertaan adalah pada Jam 2011pm ~ 11 July 2011
so,cepat-cepat join! =)
ok bye!

15 comments:

  1. 1 jew, cantek !!!!

    sediakan baldi sebelum baca entri ini.. ngee~ ^^

    http://vanillasynus.blogspot.com/2011/07/contest-jom-senyum-bersama-shazny.html

    ReplyDelete
  2. 1 je lah ila...hehehe....thanks!

    ReplyDelete
  3. good luck dear..
    saya nak join gak boleh...hehe

    ReplyDelete
  4. thanks anis, join lah! hadiah best! =)

    ReplyDelete
  5. Salam Singgah dari contest Jom Senyum bersama Shazny Salleh ^^,

    terus tersenyum dan terus berblogging ! all the best to you !
    oh ya , jangan lupa singgah blog AM ya !
    have a nice day ahead ! :)

    ReplyDelete
  6. aneff,thanks ya...nanti i singgah! =)
    ainina, thank you~~~ =)

    ReplyDelete
  7. Senyumlah selalu...btw, good luck!;-)

    ReplyDelete
  8. sandra : memang tabiat suka senyum pun...hehehe...thanks!

    ReplyDelete
  9. hello there . ame singgah dari list jom SENYUM bersama Shazny Salleh ! good luck ya !

    psst , ame pun join juga . HAHA :D jemput singgah tengok ame senyum lak . HAHA :))

    have a great day ahead yaw ! and do take care !

    ReplyDelete
  10. thank you AME....nanti i singgah tengok AME senyum okay!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...